Specialiștii în afaceri ai Camerei de Comerț și Industrie a României, în parteneriat cu TradeX - Transfer Afaceri, au oportunitatea de a vă oferi soluții unice pe piața din România pentru asistență completă în vânzarea și cumpărarea de afaceri. 

Aceste soluții se adresează tuturor antreprenorilor pentru care vânzarea afacerii reprezintă o cale sigură și eficientă de reorientare către alte industrii sau de ieșire de pe piață. Motivele vânzării unei afaceri sunt multiple, dar, oricare ar fi acestea, vânzarea se va desfășura mai ușor, cu șanse mai mari de reușită, cu ajutorul specialiștilor din domeniu. 

Ce înseamnă toate acestea, mai precis?

  • Avem grijă ca afacerea dumneavoastră să fie în cea mai bună formă înainte de vânzare;
  • Creăm o strategie de promovare potrivită și ne ocupăm inclusiv de comunicarea cu potențialii cumpărători;
  • Gestionăm întregul flux de documente necesare desfășurării transferului afacerii.

Vă prezentăm în continuare detalii despre soluțiile noastre:

Soluții pentru pregătirea afacerii pentru vânzare

Soluții pentru pregătirea afacerii pentru vânzare

În cadrul acestei etape, lucrăm împreună pentru a ne asigura că afacerea dumneavoastră performează la cel mai bun nivel posibil înainte de a începe să o prezentăm potențialilor cumpărători. Spre exemplu, putem forma un adevărat task force, care să realizeze un audit managerial și să propună soluții pentru îmbunătățirea performanțelor afacerii. Realizăm evaluări profesionale, care vor lăsa puțin loc de negociere și oferim servicii complete și complexe de consultanță juridică. Totul pentru a maximiza valoarea afacerii dumneavoastră și a crește șansele unui transfer reușit!

Analiza afacerii propuse spre vânzare

Analiza afacerii vă va arăta exact unde vă poziționați în raport cu alte afaceri similare și lucrurile care trebuie îmbunătățite în afacere pentru a maximiza vandabilitatea acesteia. Astfel, afacerea dumneavoastră va fi listată într-un mod potrivit, crescând șansele unei vânzări fără obstacole.

Soluții pentru listarea afacerii

Soluții pentru listarea afacerii

Odată ce afacerea dumneavoastră a fost pregătită pentru vânzare, următorul pas este crearea unei listări atractive și identificarea unor potențiali cumpărători. Această etapă este, poate, cea mai complexă și îndelungată din întreg procesul de vânzare a afacerii, dar colaborarea cu o echipă de specialiști vă va ajuta să salvați timp și resurse și să rămâneți concentrat pe menținerea afacerii la un nivel optim pentru vânzarea acesteia.

Consultanță referitoare la vânzarea afacerii și pașii ce trebuie parcurși

Vânzarea afacerii nu este deloc simplă și, mai ales dacă sunteți la prima experiență de acest tip, cu siguranță aveți multe întrebări. Cunoscând toate aceste detalii, vânzarea afacerii va părea un proces mult mai simplu, pe care îl veți înțelege și gestiona cu ușurință.

Soluții pentru transferul afacerii

Soluții pentru transferul afacerii

Iată-ne ajunși și la ultima etapă a vânzării unei afaceri - transferul efectiv al acesteia către cumpărător. În funcție de mărimea afacerii dumneavoastră și de complexitatea ei, această etapă poate implica negocieri și contracte destul de complexe. Important este că veți avea parte de serviciile noastre până la semnătura finală, astfel încât dumneavoastră vă puteți desfășura activitatea obișnuită fără întrerupere și fără stres.

Redactarea antecontractului de vânzare-cumpărare

Acest pas reprezintă un prim angajament formal pe care îl faceți atât dumneavoastră, cât și cumpărătorul. Conținutul acestuia este deosebit de important pentru toți pașii care urmează, iar specialiștii noștri în domeniul juridic se vor asigura că ambele părțile sunt protejate.

Alături de echipa noastră, veți economisi timp și resurse și vă puteți asigura că vânzarea afacerii dumneavoastră se va realiza în condiții optime!